۸ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

باربیکیو چیست

باربیکیو چیست ؟ | باربیکیو | قیمت باربیکیو | باربیکیو آجری | باربیکیو سنگی

باربیکیو چیست ؟ ، در میان هنرهای مختلف ، آشپزی جزو هنرهایی است که مورد استقبال اکثر افراد قرار می گیرد. افراد علاقمند به این هنر، روش های مختلفی از پخت را تجربه می کنند و کسانی که علاقمند به تهیه و پخت غذاها به روش های سالم هستند، شیوه ی کباب کردن و گریل (قرار دادن گوشت به صورت مستقیم روی آتش) را انتخاب می کنند. یکی از وسایل بسیار مناسبی که برای این کار پیشنهاد می شود، باربیکیو است که در آن مواد غذایی با حرارت کم و با طعم دودی آماده می شوند.


معنای واژه ی باربیکیو

باربیکیو در زبان انگلیسی به صورت Barbecue ,barbeque ,Bar-B-Q یا BBQ نوشته می شود و معادل فارسی آن پخته شدن گوشت در دمای کم و به تدریج است. در این روش گوشت و یا هر ماده ی غذایی دیگری را به سیخ در می آورند و آن را روی ذغال قرار می دهند، روش دیگر استفاده از میله های برقی است. همچنین برای به دست آوردن طعم لذیذ و خوشمزه تر لازم است که گوشت را قبل از روی حرارت قرار دادن، در آبلیمو قرار داد.


انواع باربیکیو

باربیکیو را با توجه به شرایط مختلف محیط زندگی مان می توان انتخاب کرد و در ادامه قصد آشنا کردن شما با انواعباربیکیو را داریم.


باربیکیوِ ذغالی:  

 باربیکیو ذغالی ، در این روش پخت با حرارت ذغال انجام می شود و به سبب پخت آرام غذا دارای طعم ذغالی می شود. باربیکیو ذغالی طرفداران بسیاری دارد و همچنین نیاز به جمع آوری و پاکسازی خاکستر دارد، ولی به دلیل قیمت پایین باربیکیو ذغالی مورد توجه بسیاری از خریداران باربیکیو است.


باربیکیوِ گازی :

باربیکیو گازی ، این نوع باربیکیو با گاز شهری کار می کند و علاوه بر خطرات کمتر نسبت به باربیکیوِ ذغالی، دارد. زمان پخت غذا در باربیکیو گازی سریع تر است. باربیکیو های گازی در جنس های باربیکو سنگی، باربیکیو آجری،باربیکیو چدنی و استیل در بازار عرضه می شوند. قیمت باربیکیو گازی کمی بالاست . باربیکیو گازی به نظافت زیادی احتیاج ندارد.


باربیکیوِ برقی : 

باربیکیوِ برقی از لحاظ کارکرد مشابه مدل گازی آن می باشد که در آن غذا سریع پخته می شود، خطر چندانی ندارد و همچنین نیاز به نظافت خاصی هم ندارد.


باربیکیوِ پایه دار : 

باربیکیو های پایه دار در بیشتر موارد در فضای باز استفاده می شوند و از مزیت های آن می توان به قابلیت جابجایی اش اشاره کرد، همچنین ارتفاع و پایه های آن قابلیت تنظیم دارند، به صورتی که امکان آشپزی ایستاده را برای شما فراهم می کند.


 باربیکیوِ رومیزی :

جنس این نوع باربیکیو اغلب چدن یا استیل است و مانند باربیکیوِ پایه دار قابلیت جابجایی دارد.


 مزیت باربیکیو

از مزیت ها و نکات قابل توجه ضمن خرید باربیکیو و نوع آن، می توان به موارد زیر می توان اشاره کرد:


• سریع بودن زمان پخت در دستگاه باربیکیو و خشک نشدن گوشت برخلاف روش گریل که در آن گوشت خشک می شود .


• یکی از مسائل مهم در آشپزی طعم غذا است، برای مثال طعم دودی و ذغالی در باربیکیوی ذغالی حاصل می شود و در نوع گازی و برقی آن به دست نمی آید.


• باربیکیو با امکان داشتن فن ، هود و دریچه های هوارسان پرطرفدار است و از لحاظ ایمنی مورد اطمینان است.


• باربیکیو دارای سیستم قطع خودکار می باشدو امکان برنامه ریزی برای سایر کارهایتان را برای شما فراهم می کند.


• یکی دیگر از مهمترین ویژگی های باربیکیو گازی، تنظیم حرارت آن است.


شرکت های تولید کننده ی باربیکیو:

همانطور که پیش از این گفته شد، باربیکیو انواع مختلفی دارد و به دلیل استقبال گسترده مردم از باربیکیو ها باعث شد تا شرکت های داخلی و خارجی برای تولید این کالا وارد رقابت شوند و هر کدام از این شرکت ها می کوشند تا بتوانند امکانات بیشتری را به این کالا اضافه کنند و در نتیجۀ آن شاهد تاثیر مثبتی در ذهن مصرف کنندگانشان باشند و در پی آن به سودآوری بیشتری دست یابند.


معروف ترین برندها و شرکت های ایرانی تولید منقل های خانگی پارس خزر، راد سیستم، مه پویا و … و از معروف ترین برندها و شرکت های خارجی می توان به تفال، بلک اند دکر، فوکوس، کولمن ، مولینکس، هاردستون ، ناپولئون و برویل کینگ اشاره کرد.


باربیکیوها در قیمت های مختلفی عرضۀ بازار می شوند. قیمت باربیکیو با توجه به امکانات و انواع آن ها متغیر است.


قیمت باربیکیو ذغالی نسبت به دیگر باربیکیو ها پایین تر است و به دلیل روش پخت سنتی و طمع مطلوب آن طرفداران بسیاری دارد. در باربیکیو های گازی پخت غذا بسیار سریع صورت می گیرد و امکانات آن نسبت به باربیکیو ذغالی بیشتر است و داشتن همین امکانات باعث می شود تا قیمت باربیکیوِ گازی نسبت به باربیکیوی ذغالی بیشتر باشد. همان طور که می دانید در بسیاری از کالاها نوع برند آن و تولید کنندۀ ایرانی و خارجی بودن آن در قیمت گذاری موثر است و برندهای شناخته شده و باکیفیت بهتر قیمت را به صورت قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهند. 


نتیجه :


 باربیکیو یکی از دستگاه هایی است که امکان پختن مواد غذایی را به صورت سریع، کبابی و با روش مخصوص به خود در اختیار ما قرار می دهد و در انواع مختلفی از لحاظ ساختار و قیمت به بازار عرضه شده اند که به بررسی آن ها در این مطلب پرداختیم . اینک پیشنهاد ما به شما این است که اگر طعم دودی غذا برایتان مهم است از باربیکیوِ ذغالی را تهیه کنید که دارای قیمتی پایین تر نسبت به انواع دیگر باربیکیوها است.


 برای اطلاع از قیمت باربیکیو ، انواع باربیکیو و روش های ساخت باربیکیو با شماره های موجود در سایت آریانافایرتماس حاصل فرمایید.

منبع : سایت آریانا فایر

موافقین ۰ مخالفین ۰

چپستیکک ها


Chopsticks (箸، هاشی) برای خوردن انواع ظروف سنتی ژاپنی با بعضی از استثناها استفاده می شود. برخی از مهمترین نکات در مورد غذا خوردن با چاشنی های چینی به یاد می آورند:


چپستیکهای خود را به سمت انتهای خود نگه دارید، نه در وسط و یا در جلو سوم.

هنگامی که از چاشنی های چای خود استفاده نمی کنید و یا غذا را به پایان رسانده اید، با راهنمایی هایی که در سمت چپ قرار دارد، جلوی شما قرار می گیرند.

چاشنی های چینی را به غذا ندهید، مخصوصا به برنج. این فقط در مراسم تشییع جنازه با برنج است که بر روی محراب قرار می گیرد.

غذا را مستقیما از مجموعه چاشنی های چینی خود به دیگران منتقل نکنید. باز هم، این یک سنت مراسم تشییع جنازه است که شامل استخوان های بدن کرمی می شود.

غذای خود را با چاشنی های چینی نگذارید.

با چاشنی های چینی خود نگذارید

چاشنی های آشپزی خود را در هوا و یا با آنها بازی کنید.

صفحات و کاسه های اطراف خود را با چاشنی های چینی نگذارید.

برای جدا کردن یک قطعه غذا در دو، فشارهای کنترل شده روی چپستیکها را در حالی که آنها را از هم جدا می کنند تا غذا را پاره کنید. این کار برخی از کارها را انجام می دهد. با قطعه های بزرگتر از غذا، مانند تمپورا، قابل قبول است که کل جعبه را با چاشنی های چینی خود انتخاب کنید و نیش بخورید.

اگر قبلا با چاشنی های چای خود غذا خوردید، از انتهای مخالف برای غذا از یک صفحه مشترک استفاده کنید.

چاقو و چنگال تنها برای غذای غربی استفاده می شود. با این حال، قاشقها ممکن است با ظروف خاص ژاپنی مانند برنج بلدرچین و یا بری ژاپنی استفاده شود. قاشق سرامیکی چینی گاهی اوقات برای خوردن سوپ استفاده می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سبک های خوراک ژاپنی


جداول و صندلی

بعضی از رستوران ها در ژاپن به جای (و یا علاوه بر آن) صندلی ها و میزهای سبک غربی دارای جداول کم و کوسن های روی تاتامی هستند. کفش ها و دمپایی ها باید قبل از شروع تاتامی برداشته شوند. همچنین از پله بر روی کوسن های غیر از خودتان جلوگیری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های نشستن و قوانین، صفحه نشست ما را ببینید.


غذا خوردن

حوله مرطوب (oshibori) در بیشتر رستوران ها برای تمیز کردن دست ها قبل از خوردن غذا ارائه می شود. پس از سفارش، معمول است که منتظر سفارش همه باشد و سپس غذا را با عبارت "itadakimasu" شروع کنید ("با سپاس فراوان"). اگر یک ظرف بهتر از قبل خورده شود اما دیگران در جدول هنوز خدمت نکرده اند، عبارات "osaki ni dōzo" ("لطفا پیش بروید") یا "osaki ni itadakimasu" ("اجازه دهید شروع کنم قبل از شما") می تواند مفید باش


هنگام غذا خوردن از کاسه های کوچک، این روش صحیح است که کاسه را با دست خود بیاورید و هنگام خوردن آن از دهان خود نزدیک شوید. با این حال، انواع بزرگتر ظروف معمولا نباید برداشت شوند. هنگام غذا خوردن از غذاهای مشترک (به طور معمول در برخی از رستوران ها مانند izakaya انجام می شود)، مجذوب استفاده از انتهای مخالف چپستیک ها یا چینی های مخصوص برای غذا خوردن است.


ضرب و شتم بینی خود را روی میز می اندازید و از بین رفتن و شنیدن صدایی در ژاپن به نظر می رسد. از سوی دیگر، سبک خوبی برای تمیز کردن ظروف خود را به آخرین دانه برنج در نظر گرفته شده است. اگر مواد غذایی وجود دارد که دوست ندارید و یا نمی توانید بخورید، اگر در گذشته به آنها بگویید، جایگزین ها ممکن است در رستوران ها یا ریوکان موجود باشد. در غیر این صورت، بهتر است اقلام را بر روی ظرف بگذارید.


پس از پایان دادن به وعده های غذایی، به طور کلی روش خوبی برای بازگشت همه ظروف خود به نحوه ی آنها در شروع غذا است. این شامل جایگزین کردن درب در ظروف و قرار دادن چپستیک های خود را به عقب در چپستیک استراحت و یا در نگه دارنده کاغذ آن است. غذا را با عبارت "gochisōsama deshita" ("با تشکر از شما برای جشن") به پایان برسانید، که شامل قدردانی نه تنها به آشپز بلکه همچنین مواد مصرفی است.


نوشیدن

شروع نوشیدن نکنید، تا زمانی که همه در کنار میز نوشیدنی نداشته باشند و عینک برای سالت نوشیدن، که معمولا "kampai" است، مطرح می شود.


هنگام نوشیدن نوشیدنی های الکلی، به جای اینکه نوشیدنی خود را بخورید، عادت به خدمت به یکدیگر است. فنجان های دوستان خود را به طور مرتب بررسی کنید و اگر نوشیدنی های فنجان خود را خالی کنید، نوشیدنی های خود را پر کنید. به همین ترتیب، اگر کسی می خواهد به شما الکل بیشتری بدهد، قبل از نگه داشتن آن به سمت آن فرد، از شیشه خود بخورید.


در حالی که به نظر می رسد رفتار بدی در برخی از رستوران های رسمی مست می شود، مثلا رستوران هایی با کیفیت بالا که برای kaiseki ryori (غذاهای ژاپنی haute serve) سروکار دارند، برای رستوران های دیگر مانند izakaya، تا زمانی که شما انجام می دهید، درست نیست. مهمان های دیگر را ناراحت نکنید.


اگر شما الکل مصرف نکنید، به این معنی نیست که نپردازید و به جای آن نوشیدنی های دیگر را درخواست کنید. نوشیدنی های غیر الکلی که معمولا در دسترس هستند شامل آبجو، چای، آبمیوه و نوشیدنی های گازدار هستند.



چگونه خوردن ...


... برنج

یک کاسه برنج را در یک دست نگه دارید و چپستیک ها در طرف دیگر. کاسه را به سمت دهان خود بکشید. سس سویا را بر روی برنج پخته شده بریزید.


... سوشی

پور سس سویا را به ظرف کوچک ارائه دهید. این رفتار بدی است که سس سویا را دفع می کند، بنابراین سعی نکنید سس بیشتری از آن استفاده کنید.


شما لازم نیست که واسبی را به سس سویا اضافه کنید، زیرا قطعات سوشی که با واسبی خوب می شود آن را در پیش می گیرند. با این حال، اگر شما انتخاب کنید برای اضافه کردن Wasabi، تنها مقدار کمی استفاده کنید تا آشپز سوشی را مجازات نکنید. اگر شما واسبی را دوست ندارید، می توانید درخواست کنید که هیچ یک در سوشی شما اضافه نشود.


به طور کلی، شما باید یک قطعه سوشی را در یک نیش بخورید. تلاش برای جدا کردن یک قطعه به دو به طور کلی در نابودی سوشی های زیبا ساخته شده پایان می یابد. دست ها یا چپستیک ها می توانند برای خوردن سوشی استفاده شوند.


در مورد nigiri-zushi، قطعه را به سس سویا بریزید و ماهی را وارد سس کنید. بعضی از انواع نجیری-زوجی، به عنوان مثال، قطعات ترشی شده، نباید به سس سویا غوطه ور شوند.


در مورد gunkan-zushi، مقدار کمی سس سویا را بر روی قطعه سوشی پور قرار دهید تا آن را به سس اضافه کنید.



... sashimi

پور سس سویا را به ظرف کوچک ارائه دهید. بعضی از وسبی را بر روی قطعه ساسیمی قرار دهید، اما مراقب باشید که بیش از حد از آن استفاده نکنید زیرا این طعم ماهی را تحمل می کند. قطعات ساسیم را در سس سویا فرو کنید. بعضی از انواع سشیمه به جای واسبی از زنجبیل زمین لذت می برند.


... سوپ میسو

سوپ مااسو را از کاسه بخورید، مثل یک فنجان، و غذاهای جامد غذایی را با چاشنی های چای خود بیرون بکشید.


... رشته فرنگی

با استفاده از چاشنی های چای خود، رشته فرنگی را به دهان خود هدایت کنید. شما ممکن است بخواهید سعی کنید صدای خشن مردم در اطراف شما را در صورتی که در مغازه نودل غذا می خورید کپی کنید. به جای اینکه شیوه بدی باشد، رشته فرنگی، شواهدی از لذت بردن از غذا و افزایش طعم در نظر گرفته می شود.


در مورد سوپ های رشته فرنگی، مراقب باشید که رشته فرنگی را به مایع منتقل کنید. اگر قاشق سرامیکی تهیه شده باشد، آن را برای سوپ استفاده کنید؛ در غیر این صورت، کاسه را به دهان خود بکشید و مستقیما از آن بنوشید.



... برنج کارری (و دیگر ظروف برنج با سس)

برنج ژاپنی و دیگر ظروف برنج، که برنج با یک سس مخلوط شده است (به عنوان مثال، برخی از ظروف دامبوری) می تواند با چاشنی های چینی غذا خوردن دشوار باشد. در عوض این قوطی های بزرگ برای این غذاها اغلب ارائه می شوند.


... قطعات بزرگ غذا (به عنوان مثال عصاره تمپورا، توفو، کورک)

جدا کردن قطعات قطعه با استفاده از چاشنی های چینی (این تمرینات طول می کشد)، یا فقط از یک قطعه گاز بکشد و بقیه را بر روی صفحه خود بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

توالت ژاپنی


دو نوع توالت در ژاپن وجود دارد: سبک ژاپنی و سبک غربی.


واحدهای عمومی اغلب با سبک های توالت مجهز شده اند، هرچند برخی از امکانات سالخورده ممکن است تنها توالت های سبک ژاپنی داشته باشند، در حالی که برخی از امکانات جدیدتر ممکن است تنها توالت های سبک غرب باشد. توالت تقریبا در تمام خانه ها و هتل های مدرن سبک غربی است.


بسیاری از توزیع های سبک غرب در ژاپن گزینه هایی از قبیل صندلی گرم، دوش و خشک کن را برای پشت خود و درب بازکن اتوماتیک دارند. هر دو وسیله توالت غربی و ژاپنی معمولا دو حالت فلاش دارند: "کوچک" (小) و "بزرگ" (大)، که در مقدار آب مورد استفاده متفاوت است.


اگرچه وضعیت در دهه های اخیر به طور چشمگیری بهبود یافته است، کاغذ توالت همیشه در شستشوی عمومی ارائه نمی شود، در این صورت می توان از حمل یک بسته کوچک از بافت ها با شما مفید بود. به همین ترتیب، چون حوله های کاغذی یا خشک کن ها همیشه ارائه نمی شود، توصیه می شود که دستمال را حمل کنید.


هنگام استفاده از حمام در منزل شخصی، minshuku یا ryokan، شما اغلب دمپایی تخت برای استفاده منحصر به فرد در داخل بخاری پیدا خواهید کرد. دمپایی معمولی خود را خارج از اتاق شستشو قرار دهید و فراموش نکنید که پس از آن به عقب برگردانید تا از فواید فرهنگی اغلب متعهد جلوگیری شود.


طرفداران طرفداران وان ژاپنی باید بازدید کننده از موزه رمو در Kitakyushu. موزه اختصاص داده شده به تاریخ توالت و توالت رهبر ژاپنی TOTO است.دو نوع توالت در ژاپن وجود دارد: سبک ژاپنی و سبک غربی.


واحدهای عمومی اغلب با سبک های توالت مجهز شده اند، هرچند برخی از امکانات سالخورده ممکن است تنها توالت های سبک ژاپنی داشته باشند، در حالی که برخی از امکانات جدیدتر ممکن است تنها توالت های سبک غرب باشد. توالت تقریبا در تمام خانه ها و هتل های مدرن سبک غربی است.


بسیاری از توزیع های سبک غرب در ژاپن گزینه هایی از قبیل صندلی گرم، دوش و خشک کن را برای پشت خود و درب بازکن اتوماتیک دارند. هر دو وسیله توالت غربی و ژاپنی معمولا دو حالت فلاش دارند: "کوچک" (小) و "بزرگ" (大)، که در مقدار آب مورد استفاده متفاوت است.


اگرچه وضعیت در دهه های اخیر به طور چشمگیری بهبود یافته است، کاغذ توالت همیشه در شستشوی عمومی ارائه نمی شود، در این صورت می توان از حمل یک بسته کوچک از بافت ها با شما مفید بود. به همین ترتیب، چون حوله های کاغذی یا خشک کن ها همیشه ارائه نمی شود، توصیه می شود که دستمال را حمل کنید.


هنگام استفاده از حمام در منزل شخصی، minshuku یا ryokan، شما اغلب دمپایی تخت برای استفاده منحصر به فرد در داخل بخاری پیدا خواهید کرد. دمپایی معمولی خود را خارج از اتاق شستشو قرار دهید و فراموش نکنید که پس از آن به عقب برگردانید تا از فواید فرهنگی اغلب متعهد جلوگیری شود.


طرفداران طرفداران وان ژاپنی باید بازدید کننده از موزه رمو در Kitakyushu. موزه اختصاص داده شده به تاریخ توالت و توالت رهبر ژاپنی TOTO است.



نحوه استفاده از توالتهای سبک ژاپنی

چهره مقابل توالت (تصویر زیر را ببینید).

پایین کشیدن شلوار و زیر پیراهن خود را یا بلند کردن دامن خود را.

محکم کردن نزدیک به جلو توالت. در مورد توالتهای بلند (نگاه کنید به تصویر زیر)، باید در هنگام نشستن بر روی پلت فرم بلند شوید

موافقین ۰ مخالفین ۰

حمام ژاپنی


هدف اصلی از حمام گرفتن، علاوه بر تمیز کردن بدن، در پایان روز استراحت است. حمام در یک خانه معمولی ژاپنی شامل دو اتاق، یک اتاق ورودی است که در آن شما لباس بپوشید و با یک سینک مجهز شده و حمام واقعی که با دوش و حمام عمیق مجهز شده است. توالت معمولا در یک اتاق کاملا جداگانه قرار دارد.


یک حمام در یک خانه ژاپنی بسیار شبیه حمام گرفتن در Onsen (بهار گرم) یا یک صندلی (حمام عمومی) است. هنگام حمام کردن سبک ژاپنی، شما ابتدا باید بدن خود را در خارج از حمام با دوش یا بخار آب بخورید. پس از آن، شما وارد وان می شوید، که فقط برای خیساندن استفاده می شود. آب حمام نسبتا گرم است، معمولا بین 40 تا 43 درجه است.


پس از خیساندن، مرطوب کنید و بدن خود را با صابون تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ صابون به آب حمام نمی رسد. پس از اتمام تمیز کردن و تمام صابون را از بدن خود بشویید، یکبار دیگر برای حمام نهایی وارد حمام کنید. پس از خروج از وان، آب معمولا برای اعضای بعدی خانه است. این است که آب حمام را برای تمام اعضای خانه تمیز نگه دارد که شستشو و شستشو در خارج از وان حمام انجام می شود.


حمام های مدرن می توانند برنامه ریزی شوند تا به طور خودکار با یک آب از یک درجه حرارت داده شده در یک زمان معین پر شوند یا به درجه حرارت مطلوب برسند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

بازدید معابد و زیارتگاه ها

این صفحه به طور خلاصه مهمترین مراحل و رفتارهای مربوط به بازدید از معابد بودایی و زیارتگاه های شینتو در ژاپن را به طور خلاصه توصیف می کند.


چگونه برای دیدن یک معبد

با آرامش و احترام رفتار کنید نمایش احترام خود را با یک نماز کوتاه در مقابل شیء مقدس. این کار را با پرتاب یک سکه به جعبه پیشنهاد و سپس یک نماز کوتاه انجام دهید.

در برخی از معابد، بازدید کنندگان بخور دادن (osenko) در مشعل بخور دادن بزرگ بخورند. یک بسته نرم افزاری بخرید، آنها را روشن کنید، آنها را چند ثانیه بشویید و سپس شعله را با حرکت دادن دست خود بجای خنک کردن آن خاموش کنید. در نهایت، بخور دادن به بخور دادن بخار و فن برخی از دود به سمت خود را به عنوان دود اعتقاد بر این است که قدرت شفا. به عنوان مثال، اگر یک شانه مجروح داشته باشید، بعضی از طرفداران دود به سمت شانه شما دود می کنند.


هنگام ورود به ساختمان های معبد، ممکن است لازم باشد که کفش های خود را بردارید. کفش های خود را در قفسه ها در ورودی بگذارید یا آنها را در کیسه های پلاستیکی که در برخی از معابد وجود دارد را بیرون بیاورید. جوراب جوراب خوب کلاه را بردارید


عکاسی معمولا در زمینهای معبد مجاز است، اما اغلب در داخل ساختمان ها ممنوع است. برای علائم تماشا کنید



مشروب بخور دادن در معبد Sensoji

چگونه برای دیدن یک حرم

با آرامش و احترام رفتار کنید به طور سنتی، اگر شما بیمار، یک زخم باز یا غمگین هستید، نباید از یک زیارت دیدن کنید زیرا اینها علت ناخالصی هستند.


در چشمه تصفیه در نزدیکی ورودی حرم، یکی از سطل ها را تهیه کنید، آن را با آب تازه پر کنید و هر دو دست را بشویید. سپس آب کمتری را به دست خود اضافه کنید، دهان خود را بشویید و آب را کنار چشمه آب بزنید. شما نباید آب را به طور مستقیم از کوره به داخل دهان منتقل کنید یا آب را فرو برد. آب را از چنگال به چشمه بر نمی گردانید، اما آن را در کنار کوه قرار دهید. شما متوجه خواهید شد که تعداد بسیار کمی از بازدیدکنندگان بخش دهان شستشو یا کلیپ تصفیه را به طور کامل از بین می برند.


در سالن ارائه، یک سکه را به جعبه پیشنهاد پرتاب کنید، دو برابر آن را بطور عمیق بچرخانید، دو بار دست خود را بالا ببرید، یکبار دیگر عمیقا محکم بشوید و برای چند ثانیه دعا کنید. اگر نوعی زنگ یا گونگ وجود داشته باشد، قبل از دعا، قبل از دعا، از توجه کامی استفاده کنید.


عکاسی معمولا در زیارتگاهها مجاز است، مگر در داخل ساختمانها. برای علائم تماشا کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰

رفتارهای داخل سالن ژاپنی ها

بسیاری از قوانین مربوط به رفتارهای داخلی در ژاپن مربوط به کفش است. یک خط روشن به طور سنتی بین داخل و خارج کشیده شده است و کفش های در فضای باز و دمپایی های داخلی به ترتیب عمل می کنند. این قوانین نه تنها برای اکثر خانه های ژاپنی بلکه برای بسیاری از روکنان سنتی، برخی از رستوران ها و بخش های داخلی بسیاری از معابد، قلعه ها و دیگر ساختمان های تاریخی نیز اعمال می شود.



گنکان

برای اهداف کفش، مرز بین داخل و خارج از خود درب نیست، اما منطقه ورودی، به نام genkan. اگر چه در داخل خانه قرار گرفته است، هنوز هم گنکان در خارج قرار دارد و محل استقرار مردم است و کفش های خود را قرار می دهد. در مقابل، فضای داخلی به طور معمول بالا و پوشش داده شده با انواع مختلف کفپوش از genkan. اطمینان حاصل کنید که پس از برداشتن کفش خود، بر روی گنکان قدم نگذارید. پس از اتمام کار، کفش های خود را به سمت درب حرکت دهید.


هنگام بازدید از بسیاری از ساختمان های تاریخی، گردشگران می توانند کفش های خود را که می توانند به راحتی برداشته شوند، محتاط تر کنند، زیرا ممکن است شما مجبور شوید که چند بار در روز کفش خود را بپوشانید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که جوراب های شما شسته و رفته از هر سوراخ است. در طول آب و هوای بارانی، چترها و باران های مرطوب قرار است خارج یا داخل ورودی قرار گیرند و یا در کیسه های پلاستیکی قرار بگیرند تا از آب در همه جا جلوگیری کنند.



اعتماد دمپایی

دمپایی توسط میزبان ارائه شده است. اگر شما جوراب پوشیدن ندارید، پس از از بین بردن کفش در فضای باز، مودبانه به نظر می رسد که یک جوراب جوراب تازه بپوشید. دمپایی به طور کلی می تواند در هر کجا در داخل خانه پوشیده شود، مگر زمانی که با اتاق تاتامی وارد اتاق شود. تاتامی باید فقط با جوراب و یا در پاهای خالی راه برود. دمپایی های خود را قبل از برداشتن روی تاتامی بکشید و آنها را به طور منظم خارج از اتاق تاتامی قرار دهید.


علاوه بر این، دمپایی جداگانه توالت اغلب برای استفاده در داخل بخاری ارائه می شود. وقتی از حمام استفاده می کنید، دمپایی های معمولی خارج از درب قرار می گیرند. فراموش نکنید که بعد از استفاده از دمپایی های توالت خود را از بین ببرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از توالت ژاپنی، صفحه توالت ما را ببینید.


چمدان حمل

فراتر از ژنک، توصیه می شود به جای کشیدن آنها، به ویژه در داخل اتاق های تاتامی، چمدان های چرخ دار را حمل کنید تا کف پا را تمیز نگه دارید و از تشک های تاتامی حساس جلوگیری کنید. به طور کلی، هنگام قرار دادن چمدان یا حرکت در اطراف چمدان روی تشکهای تاتامی (و کف چوبی) مراقب باشید تا به کف زمین آسیب نرسانید. برخی از مسکن ترجیح می دهند تاکسی را که قرار نیست بر روی تشکهای تاتامی قرار گیرد، در مجموع.


عکاسی داخل سالن

سیاست در عکاسی داخلی در نقاط توریستی از مکان به مکان متفاوت است. اکثر معابد و حرم ها ممنوع الخروج شدن در سالن عبادت هستند. در مورد موزه ها و ساختمان های تاریخی، این سیاست به طور گسترده ای متفاوت است. بعضی از آنها عکاسی را اجازه می دهند، اما دیگران عکاسی فلاش یا هر نوع عکاسی را ممنوع می کنند. بعضی از نقاط توریست نیز استفاده از سه پایه و یکپارچه را ممنوع کرده است. به دنبال نشانه ها و اگر مشکوک هستید از کارکنان بپرسید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

15 کار که نباید در روز شکرگذاری اجیم بدهید

وز شکرگذاری یکی از تعطیلات سال بسیار است. این که آیا شما با خویشاوندان خون خود جمع می کنید و یا خانواده ای را انتخاب می کنید که دوستش دارید، امروز این کار را برای کاهش، لذت بردن از شرکت های دیگر و تشکر از لطف های بسیاری در زندگی خود دارید. به علاوه، خوردن غذای خوب زیادی است.


اما شکرگزاری گاهی اوقات شهرت بد بدست می آورد. چیزی در مورد جمع شدن با افرادی که تمام وقت آنها را نمی بینید، اغلب منجر به استدلال جدی می شود. سپس احتمال بسیار زیاد وجود دارد که شما در حال شکوفایی درونی خود هستید و منجر به چاقی شکم خواهید شد.


بهترین فرصت برای لذت بردن از روز شکرگذاری به طور کامل با دنبال کردن چند قانون ساده برای روز است. پیشتر، بررسی کنید همه چیزهایی که هرگز نباید در روز شکرگذاری انجام دهید.


1. برنامه ریزی زمان را نادیده بگیرید

شام پختن

شام پخت و پز | RazoomGames / iStock / Getty Images


هیچ چیز بدتر از دعوت دوستان و خانواده برای شام در ساعت 2 بعد از ظهر وجود دارد و بر این باور است که بوقلمون آماده نخواهد بود تا ساعت 4 صبح. به طور معمول، مردم به گرسنگی شام شکرگزاری می رسند، و همه چیز را برای رفتن آماده نیست، یک اشتباه بزرگ است.


به نظر نمی آید که شما برای مهمانان شام دوم را در خانه بگذارید - چند نوشیدنی نور باید این فریب را انجام دهند. اما قبل از برنامه ریزی زمانی که برای شروع آشپزی غذاهای جانبی و انجام کار آماده سازی به همان اندازه که ممکن است شب قبل از اطمینان حاصل شود که شما هرگز در انتظار آن سیب زمینی شیرین برشته شده در حالی که بقیه مواد غذایی سرد می شود.


بعد: این فرد را به شام ​​دعوت نکنید.

2. یک مهمان شگفت انگیز را بیاب

کوبنده درب

ضربه گیر درب | KenTannenbaum / iStock / گتی تصاویر


میزبان تعطیلات شام معمولا مقدار مناسبی از برنامه ریزی را، از طریق ترتیبات سالن های خود و یا خرید مقدار مناسب از پای به تعداد مهمانان شرکت می کنند. به همین دلیل است که دو نفر از دوستانتان بدون اینکه بخواهند ازدواج کنند، یک عکاس بزرگ است.


می خواهید مهمانان اضافی را بیاورید؟ قبل از زمان از میزبان بپرسید و برای "متاسفم، نه این زمان" آماده باشید. سپس به این پاسخ احترام بگذارید.


بعد: شما باید پیش از این انجام دهید.

فروشگاه مواد غذایی در آخرین لحظه

سبد خرید در یک فروشگاه مواد غذایی

فروشگاه مواد غذایی | shironosov / iStock / گتی ایماژ


Newsflash: هر هفته قبل از روز شکرگزاری نیاز به مواد غذایی دارد. قبل از خرید شب؟ این فقط به شما فشار می آید و شانس خوبی وجود دارد که سوپرمارکت بتواند از موارد خاصی که نیاز دارید خارج شود. یک راه برای جلوگیری از جمعیت توسط خرید در ساعت های خالی و هر روز قبل از تعطیلات خرید است.


بعد: این عنصر مهم برای شکرگذاری بزرگ است.

4. بوقلمون را بپوشانید

پودر بوقلمون را با پودر کبابی بریزید

برش سینه بوقلمون | evgenyb / iStock / گتی ایماژ


مردم امیدوارم از سالگرد شکرگزاری بوقلمون لذت ببرند. بدترین کاری که می توانید انجام دهید؟ آن را بپوشانید یا آن را بچرخانید. بسیاری از آموزش های آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین و مرطوب ترین و خوشمزه ترین بوقلمون برای جشن خود را. اگر در مورد آن عصبی هستید، از کمک بخواهید یا سفارش دهید که قبلا آماده شده باشد.


بعد: این قانون می تواند تمام روز را بهتر کند.

5. تمام وقت را در تلفن خود صرف کنید

چهار گوشی دوست داشتنی در گوشی های هوشمند خود نوشتند

تلفن ها | iStock.com/AntonioGuillem


فکر کنید در مورد ایجاد یک حکومت برای شکرگذاری و ساختن گوشی های هوشمند خود در یک سبد برای تمام روزها فکر کنید. شکرگذاری زمان مناسب برای ارتباط مجدد با عزیزان شما است و در تمام طول روز در پشت صفحه نمایش پنهان نیست. هنگامی که گوشی خود را به مدت چند ساعت به تنهایی خود را ترک کنید، دوباره مکالمه و اتصال مجددا کشف کنید.


بعد: با استفاده از این شام یک پیام ارسال می کند.

6. کت و شلوار

خانواده شاد شکرگذاری

خانواده شادی شکرگذاری | چشم انداز دیجیتال / گتی ایماژ



مثل اینکه شما نیاز به پوشیدن یک لباس تاکسی دارید، اما لباس پوشیدن در لباس های شکاری برای شکرگزاری یک پیام واضح ارسال می کند که شما به طور کامل به شرکتی که در آن هستید احترام نمی گذارید. در بهترین شلوار جین خود و یک پیراهن خوب، و یا شلوار استرچ کششی با لباس های فانتزی در بالای آن که در طول غذا با شکم خود دراز بکشید، راحت باشید.


بعد: منفی خود را به خودتان نگه دارید

7. شکایت از غذا


گیاهان دارویی و سیب زمینی ترکیه

شکرگذاری | Bhofack2 / iStock / گتی ایماژ



این نادر است که هر ظرف مخصوصی که در جدول شکرگزاری به دست می آید، کاملا به دست می آید. اما مهم نیست که چقدر غذا طعم می خورد، و فقط در مورد آن شکایت می کند و باعث می شود که شما خراب و ناسپاس باشید. حتی اگر شما کاملا از چسبیدن متنفر باشید، لبخند می زنید، از میزبان برای مهمان نوازی خود تشکر کنید، و صفحه خود را با چیز دیگری پر کنید.


بعد: این کاری است که شما می توانید انجام دهید.


8. پاسخ RSVP خود را تغییر دهید

شام مراسم شکرگزاری

شام شکرگذاری | Shironosov / iStock / گتی ایماژ



شکرگذاری اغلب یک رویداد بسیار سازمان یافته است که می تواند توسط کوچکترین تغییر پرتاب شود. در آخرین لحظات با شستن بدون دلیل خوب، بی ادب است، و اگر قول دادید کیک کدو تنبل را به ارمغان بیاورید، بدان معنی است که کل وعده غذایی به دلیل آن رنج خواهد برد. به همین ترتیب، زمانی که شما گفتید که نمیتوانید این کار را انجام دهید، نشاندهنده این است که مکانیزمهای صندلی میتوانند از بین بروند.


پاسخ خود را به خوبی در پیشبرد خود انتخاب کنید

9. رژیم جدید خود را به بحث بگذارید

پای کدو تنبل برای شکرگزاری

کدو تنبل برای شکرگذاری | bhofack2 / iStock / گتی ایماژ


یک روز در سال وجود دارد که رژیمها قطعا محاسبه نمیشوند و همیشه در سوم نوامبر ماه نوامبر است. مهمان های شام دیگر را با بحث درباره برنامه رژیم غذایی جدید خود و یا گمراه کردن چقدر مواد غذایی که می خورید، احساس گناه می کنند. یک روز رژیم غذایی خود را خراب خواهد کرد، وعده.


بعد: تقریبا هر کس این کار را می کند، اما نباید انجام دهد.

10. غذای بیش از حد بخورید

زن با شکم چربی قادر به بستن شلوار

چربی شکم | Voyagerix / iStock / Getty Images Plus


حتی اگر شما در روز شکرگذاری رژیم غذایی نداشته باشید، چهره خود را به نقطه ناراحتی نکشید، هرگز یک ایده خوب نیست. نمونه کوچکی از همه چیز را جمع آوری کنید و ظروف را جمع کنید تا بتوانید غذای اضافی را برای تمام هفته لذت ببرید. گاهی اوقات چاقوها در هر لحظه بیشتر خوشمزه هستند!


بعد: انجام این کار می تواند تمام روز را خراب کند.

11. بحث درباره دین یا سیاست

شام مراسم شکرگزاری

شام شکرگذاری | Rawpixel / iStock / Getty Images


این دلایل به دلایلی است - مهم نیست که چه تعداد از متخصصان آئین نامه به مردم درباره بحث در مورد سیاست یا مذهب در روز شکرگزاری هشدار می دهند، ناگزیر کسی تصمیم می گیرد که آن را مطرح کند. یک استدلال گرم میان اعضای خانواده به اندازه کافی برای از بین بردن تمام وعده های غذایی است.


برای حداقل یک روز با موضوعات خنثی با هم به گفتگو بپردازید.


بعد: بسیاری از مردم وسوسه می شوند که این کار را انجام دهند.

12. یک ظرف منحصر به فرد بگذارید

شام مراسم شکرگزاری

شام شکرگذاری | bhofack2 / iStock / گتی ایماژ


چیزی در مورد شکرگزاری الهام بخش مردم برای تست دستور العمل های جدید است، اما این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. اگر هرگز سعی نکرده اید چیزی را پیش از آن انجام دهید و بدانید که چگونه آن را دوست دارد، آن را برای شام شکرگذاری به ارمغان بیاورید. حتی اگر آن را ده ها تن از رتبه های عالی در Pinterest داشته باشد.


بعد: محدودیت های خود را برای این امر بدانید.

13. مست باشید


نمایش زاویه بالا از شراب قرمز که از شیشه در فرش ریخته شده است

شراب ریخته | AndreyPopov / iStock / Getty Images



این توصیه خوبی برای هر جلسه تعطیلات به طور کلی است. شراب ممکن است جریان داشته باشد، اما نوشیدن نوشیدنی در شام تقریبا قطعا باعث ناراحتی همه شما خواهد شد. بدانید و به محدودیت های خود احترام بگذارید و اگر بیش از آنچه که قصد دارید، نوشیدن نوشیدید، همیشه به اوبر می گویند


بعد: مردم این را در شام می خواهند.


14. از سنت منحرف شده است

شکرگذاری روز شکرگزاری ترکیه

شکرگذاری | AlexRaths / iStock / Getty Images



ترکیه، سس گوجه فرنگی، چاشنی، سیب زمینی پودر، کدو تنبل ... حتی اگر بخواهید یک ظرف غذای مجلل را در وعده غذا بخورید، مطمئن باشید این دسته از کالاهای مورد انتظار مردم را نیز ارائه دهید. سنت ها در طول تعطیلات بسیار مهم هستند - سعی کنید غذای آزمایشی را چند روز دیگر.


بعد: هیچ کس نباید این کار را در روز شکرگذاری انجام دهد.

15. برو خرید


در روز بعد از شکرگزاری ماه نوامبر، خریداران در طبقه بندی محصولات Macy حضور دارند

خرید | استفان چرینین / گتی ایماژ



آیا فروش جمعه سیاه وجود دارد که بسیار مهم است و نمی تواند صبر کند؟ خرده فروشان قبل و قبل از آن در روز شکرگزاری افتتاح می شوند، زیرا مشتریان مایل به خرید هستند، که روز شکرگذاری وحشتناک را برای همه مجبور به کار در آن روز می کند. با تحریم روز جمعه سیاه در روز شکرگذاری، در برابر این مصرف گرایی ایستادگی کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰