این صفحه به طور خلاصه مهمترین مراحل و رفتارهای مربوط به بازدید از معابد بودایی و زیارتگاه های شینتو در ژاپن را به طور خلاصه توصیف می کند.


چگونه برای دیدن یک معبد

با آرامش و احترام رفتار کنید نمایش احترام خود را با یک نماز کوتاه در مقابل شیء مقدس. این کار را با پرتاب یک سکه به جعبه پیشنهاد و سپس یک نماز کوتاه انجام دهید.

در برخی از معابد، بازدید کنندگان بخور دادن (osenko) در مشعل بخور دادن بزرگ بخورند. یک بسته نرم افزاری بخرید، آنها را روشن کنید، آنها را چند ثانیه بشویید و سپس شعله را با حرکت دادن دست خود بجای خنک کردن آن خاموش کنید. در نهایت، بخور دادن به بخور دادن بخار و فن برخی از دود به سمت خود را به عنوان دود اعتقاد بر این است که قدرت شفا. به عنوان مثال، اگر یک شانه مجروح داشته باشید، بعضی از طرفداران دود به سمت شانه شما دود می کنند.


هنگام ورود به ساختمان های معبد، ممکن است لازم باشد که کفش های خود را بردارید. کفش های خود را در قفسه ها در ورودی بگذارید یا آنها را در کیسه های پلاستیکی که در برخی از معابد وجود دارد را بیرون بیاورید. جوراب جوراب خوب کلاه را بردارید


عکاسی معمولا در زمینهای معبد مجاز است، اما اغلب در داخل ساختمان ها ممنوع است. برای علائم تماشا کنید



مشروب بخور دادن در معبد Sensoji

چگونه برای دیدن یک حرم

با آرامش و احترام رفتار کنید به طور سنتی، اگر شما بیمار، یک زخم باز یا غمگین هستید، نباید از یک زیارت دیدن کنید زیرا اینها علت ناخالصی هستند.


در چشمه تصفیه در نزدیکی ورودی حرم، یکی از سطل ها را تهیه کنید، آن را با آب تازه پر کنید و هر دو دست را بشویید. سپس آب کمتری را به دست خود اضافه کنید، دهان خود را بشویید و آب را کنار چشمه آب بزنید. شما نباید آب را به طور مستقیم از کوره به داخل دهان منتقل کنید یا آب را فرو برد. آب را از چنگال به چشمه بر نمی گردانید، اما آن را در کنار کوه قرار دهید. شما متوجه خواهید شد که تعداد بسیار کمی از بازدیدکنندگان بخش دهان شستشو یا کلیپ تصفیه را به طور کامل از بین می برند.


در سالن ارائه، یک سکه را به جعبه پیشنهاد پرتاب کنید، دو برابر آن را بطور عمیق بچرخانید، دو بار دست خود را بالا ببرید، یکبار دیگر عمیقا محکم بشوید و برای چند ثانیه دعا کنید. اگر نوعی زنگ یا گونگ وجود داشته باشد، قبل از دعا، قبل از دعا، از توجه کامی استفاده کنید.


عکاسی معمولا در زیارتگاهها مجاز است، مگر در داخل ساختمانها. برای علائم تماشا کنید