سئوکار کیست | متخصص سئو کیست و چرا باید سئوکار داشته باشیم؟ در این مقال سعی میکنیم به شما بیاموزیم سئوکار کیست و چرا باید یک سئو کار داشته یا نداشته باشیم. برای دانستن این مهم ابتدا باید بدانیم

 

سئوکار کیست ؟

جالب است بدانید خیلی از سئوکار ها در اصل سئوکار نیستند دلیل این صحبت این است که در حال حاضر تعداد سئوکار ها یا متخصصین سئو از تعداد طراحان سایت بیشتر است قبل از شروع بهتر است به چند نکته توجه کنید ابتدا بدانید سئو چیست و سپس مقاله سئو در زمینه دروغ های سئو را مطالعه کنید حالا شما میدانید سئو چیست سئوکار کیست به بررسی شغل سئو میپردازیم .

 

سئوکار شما هستید بله خود شما ، اشتباه نکنید. سئو چیزی جز بهینه سازی برای موتور های جستجو نیست این را همه جا شنیده اید ولی باید بدانید واقعا خود شما سئوکار هستید ببینید سئو چیزی بیشتر از رساندن مفهوم درست کالا یا خدمات شما به مشتری شما نمی باشد شما سال ها برای محصول خود زحمت کشیده اید چه کسی جز شما میتواند این مفهوم را به مشتری برساند آن هم به درست ترین روش ممکن .

 

مثال :

 

محصول شما بستنی است و می خواهید سایت خود را بالا بیاورید به سئوکار مراجع می کنید سئو کار جز چند مرحله کار دیگری انجام نمیده :

 

1- طراحی را بر اساس الگوریتم گوگل بهینه میکند .

 

2- سایت را در الکسا رتبه دار میکند .

 

3- سرور مناسب انتخاب میکند .

 

4- بک لینک ایجاد میکند .

 

تا اینجا که همه ابزار هایی بود که همه داشتند نهایتا چند ترفند سئو هم بکار میبرد .

 

ولی نکته مهم این است هیچ کدام از اینها باعث سئو شدن سایت شما نشده مثله مهم این است باید چیکار کرد ؟

 

خوب سئو کار پیشنهاد میدهد مقاله بگذارید یا بک لینک دیگری بخرید ولی واقعا هیچ کدام از اینها برای شما کاربردی نخواهد داشت .

 

اگر به جای همه اینها شما سعی به مطاله مقالات آموزش سئو و تولید محتوا میکردید و با یک طراح سایت آشنا به سئو یا متخصص سئو مشورت میکردید متوجه می شدید تمام این مراحل باید در طراحی سایت رعایت میشد پش شما نتیجه نگرفته اید .

 

ولی اگر مشاوره سئو را گرفته بودید و سایت را طراحی میکردید حالا با زبان خودتان و تجربه چند ساله می آمدید و محتوائی بر اساس سئو تولید میکردید بی شک لینک یک گوگل بودید .

 

متخصص سئو کیست

متخصص سئو کسی است که بجای ایجاد هزینه اضافه و راهکارهای تکراری مثل موارد بالا ابتدا کسب و کار شما را بشناسد و سپس با توجه به نیاز شما اقدام به راهکار مناسبی برای دیجیتال مارکتینگ شما انجام دهد تعجب نکنید سئو و دیجیتال مارکتینگ در ایران و اکثر دنیا یکی هستند شما سئو می کنید که درآمد داشته باشید نه سئو کنید که فقط سایتی داشته باشید .

 

سئوکار cms

این هم جدیدا میشنویم میگویند فقط cms یا فقط سئو در وردپرس یک خط در مطالب گوگل پیدا کنید که تاکید کرده باشد سئو فقط با وردپرس!

 

سئو کار خوب کسی است که بتواند سایت را سئو کند نه فقط یک cms یا زبان برنامه نویسی خاص آنهم فقط با ابزار!

 

سئو یک پروسه کاملا علمی و تجربی است.

 

 

 

دوره های آموزش سئو

خیلی از دوستانی که با ما تماس می گیرند با بی اعتمادی تمام شکایت دارند از دوره هایی که رفته اند در غالب دوره همی سئو یا کلاس تخصصی سئو و کار خود را سپرده اند وقتی سوال میکنیم میبینم کلاس در یک کتابخانه یا کافی شاپ بوده آن هم با هزینه 20 یا 30 هزار تومانی و چند نفر دور هم جمع شده و پس از صحبت های ابتدایی در مورد سئو به آنها پیشنهاد شده کار سئو خود را با هزینه پایین به آنها سپرده شود واقعا سئو کار حرفه ای را میشناسید که بصورت هفته ای چند بار کلاس بگذارد پس کی وقت سئو کردن کار شما را دارد هستند متخصصین حرفه ای که تنها سالی یک یا دوبار دوره های حرفه ای برگذار میکند و اکثر همین مدرسان دروغین سئو نیز به این کلاس ها می آیند .

 

چگونگی انتخاب سئوکار

پس از مطاله در مورد سئو ابتدا با مشاوره رایگان سئو شروع کنید به سئوکاران مختلف زنگ بزنید با متخصصین این بخش مشورت کنید قبل از شروع طراحی دقت کنید با کسی که فقط طراحی سایت انجام میدهد یا فقط سئو سایت کار نکنید پس از انتخاب سئو کار بدون ترس با مشتری های قبلی سئوکار مورد نظر تماس بگیرید ببینید واقعا رضایت دارند یا خیر داشتن نمونه کار سئو بالا نشانه کیفیت و قدرت کار نیست .

 

درصورت نیاز به آموزش سئو یا مشاوره با ما تماس بگیرید تیم سئو لرن همیشه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد ولی قبل از همه اینها بدانید شما خود سئو کار خود هستید و هیچ کس نمیتواند منظور درست شما را به مخاطب برساند سئو یعنی همین .

 

 منبع: https://seohama.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%B3%D8%A6%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA