۳۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

کشورهایی که سخت ویزا صادر می کنند!

 توصیه می کنیم اگه قصد سفر به این ۹ کشور را دارید حتما صبور و شکیبا باشید و اگه دیدید برای گرفتن ویزا زیر پاهایتان علف سبز شد اصلا تعجب نکنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰

وظیفه سفارت چیست؟

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛

موافقین ۰ مخالفین ۰

۵ کشور برتر برای مهاجرت کاری ایرانیان


اگر می‌خواهید برای کار به کشوری دیگر مهاجرت کنید یا حتی اگر هدف نهایی‌تان کسب اقامت دائم در کشور مقصد است، برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید از کارشناسان گروه حقوقی مهاجرت پلاس کمک بگیرید.


سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

آپارتمان نشینی در گرگان

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند

موافقین ۰ مخالفین ۰

مهاجرت به استرالیا برای ایرانیان براساس قوانین جدید سال 2019

مهاجرت به استرالیا و اقامت در استرالیا در سال 2019

مهاجرت به استرالیا یکی از گزینه های اصلی مهاجران ایرانی در سال 2019 می باشد چرا که استرالیا با توجه به شرایط اقتصادی خوب بازار اشتغال پر رونق و درآمد های بالا نظر هر مهاجری را به خود جلب می کند از دیگر مزایای استرالیا نسبت به سایر کشور ها شرایط آب و هوایی مناسب سطح رفاه بالا و امکانات رفاهی و بهداشتی فوق العاده مناسب است سایت مهاجرت–به با استفاده از نیرو های با تجربه و متخصص بهترین روش مهاجرت به استرالیا را در فایل پی دی اف گردآوری کرده است این تیم تمامی روش های مهاجرت به استرالیا در سال 2018 بررسی کرده است و در انتها راحت ترین و ارزان ترین راه مهاجرت به این کشور را گردآوری کرده است شما کاربران عزیز در ادامه همین صفحه می توانید این فایل را تهیه کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا فروشگاه ها هم نرم افزار حسابداری میخواهند؟

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه و گسترش در بازار میباشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مهاجرت به قطر

خیلی‌ها به دلایل مختلف تصمیم می‌گیرند تا ادامه زندگی خود را در کشوری دیگر در حوزه خلیج فارس دنبال کنند. از این رو این روزها مبحث مهاجرت به قطر بسیار داغ است و اگر شما هم جزو همین افراد هستید قصد داریم تا در این مقاله به بررسی راه و روش‌های مهاجرت به قطر بپردازیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نرم افزار حسابداری برای شرکت ها چه کاربردی دارد؟

نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که به حسابرسان و حسابداران در ضبط و گزارش معاملات مالی شرکت کمک می کند. عملکرد نرم افزار حسابداری از محصول به محصول و از یک صنف به صنفی دیگرمتفاوت است. شرکت های بزرگ تر ممکن است تصمیم به راه اندازی یک سیستم سفارشی باشند که نرم افزار حسابداریشان باید یک مقدار حجم گسترده تری از فرشگاه ها و بیزینس هایی که ادارات مختلف ادغام می کنند، داشته باشند .

موافقین ۰ مخالفین ۰

شرایط مهاجرت به انگلستان

امروزه کشور انگلستان به دلایل متعددی مقصد انتخابی بسیاری از هموطنان برای مهاجرت است و همواره افراد به دنبای یافتن پاسخ سوالات خود و یافتن شرایط مهاجرت به انگلستان هستند. سوالاتی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان و یا ویزای Tier 4 انگلستان , چگونگی اخذ ویزای کار انگلستان یا همان ویزای Tier 2 انگلستان , سرمایه گذاری در انگلستان و یا ویزای Tier 1 انگلستان و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلستان و در نهایت چگونگی اخذ اقامت دائم انگلستان . موسسه حقوقی توسعه گران مهر با بهره گیری از کادر وکلای مجرب شما را برای دستیابی به این اهداف و شرایط مهاجرت به انگلستان یاری می نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

کانکس در مدل های مختلف

 

امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .

موافقین ۰ مخالفین ۰