امروزه کشور انگلستان به دلایل متعددی مقصد انتخابی بسیاری از هموطنان برای مهاجرت است و همواره افراد به دنبای یافتن پاسخ سوالات خود و یافتن شرایط مهاجرت به انگلستان هستند. سوالاتی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان و یا ویزای Tier 4 انگلستان , چگونگی اخذ ویزای کار انگلستان یا همان ویزای Tier 2 انگلستان , سرمایه گذاری در انگلستان و یا ویزای Tier 1 انگلستان و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلستان و در نهایت چگونگی اخذ اقامت دائم انگلستان . موسسه حقوقی توسعه گران مهر با بهره گیری از کادر وکلای مجرب شما را برای دستیابی به این اهداف و شرایط مهاجرت به انگلستان یاری می نماید.


در این مقاله سعی شده شرایط مهاجرت به انگلستان به طور کلی مورد بررسی قرار گیرد.


روش ها و شرایط مهاجرت به انگلستان

ما در این مقالات به بررسی روش ها و شرایط مربوطه پیرامون مهاجرت به انگلستان می پردازیم. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.


اخذ اقامت انگلستان از طریق ازدواج

شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج؛ به طور کلی میتوان گفت براساس قواعد حقوق بین الملل خصوصی چنانچه علقه زوجیت فیمابین دو فرد وجود داشته باشد فرد متقاضی میتواند برای دریافت ویزا و اقامت کشور طرف مقابل اقدام کند. طبق قوانین کشور انگلستان نیز اگر شما قصد آن را دارید که با یک فرد مقیم یا شهروند کشور انگلستان ازدواج کنید میتوانید پس از ازدواج و اثبات مواردی برای دریافت این ویزا و اقامت انگلستان اقدام کنید.


برای دریافت این ویزا هردو طرف باید دارای سن بیش از 18 سال باشند. شخص درخواست دهنده ازدواج در انگلستان باید مدارکی دال بر درآمد و توانایی مالی خود ارائه دهد که مبین این موضوع باشد که میتواند خود و همسرش را بدون نیاز به کمک های دولتی ساپرت نماید. شخص متقاضی این ویزا باید به سفارت کشور انگلستان در کشور خود مراجعه و درخواست خود را به همراه کلیه مدارک مثبت زوجیت و مدارک لازم دال بر اقامت و شهروندی همسر خود را ارائه دهد.


با دریافت این ویزا شما اجازه کار, تحصیل و زندگی در خاک انگلستان را بدست می آورید و رعایت موارد خاص و پس از طی مدتی 5 ساله میتوانید به اقامت دایم کشور انگلستان دست یابید.

منبع:.estahbanaty